تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آل خلیفه به دنبال تغییر قانون اساسی بحرین و تقویت بخش نظامی آن است

«شیخ عبدالله دقاق»، نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در خصوص ششمین سالگرد قیام 14 فوریه بحرین، با تبریک فرارسیدن ششمین سالگرد انقلاب بحرین بیان داشت: این سالگرد روحیه جدیدی به مردم می‌دهد. اکنون اوضاع بحرین خیلی داغ شده است، سه نفر از هموطنان ما را اعدام کرده‌اند و اخیراً نیز سه نفر دیگر از شهدا از سوی پلیس دفن شدند و اجازه دفن آن‌ها به خانواده‌های شهدا داده نشد.

وی با توجه به برگزاری آیین نکوداشت ششمین سالگرد قیام 14 فوریه مردم بحرین در قم در راستای پاسداشت یاد و خاطره‌ شهدای مظلوم بحرین، دفاع از آرمان‌های این ملت شهیدپرور و لبیک به ندای رهبران الهی و علمای مجاهد، در رأس آن حضرت آیت‌الله شیخ عیسى احمد قاسم (حفظه الله) گفت: شخصیت‌های مختلفی از سراسر جهان در این برنامه شرکت کرده بودند. این موضوع مشت محکمی بر دهان آل خلیفه است.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران در پاسخ به این پرسش که «رژیم آل خلیفه اقدام به زندانی کردن خانواده‌های بحرینی می‌کند. مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرده که این رژیم در سال 2016 بیش از 1300 غیرنظامی را دستگیر کرده است. هدف اصلی آل خلیفه از این اقدام چیست؟» اشاره داشت: خانواده‌های شهدا سکوت نکرده‌اند و از آل خلیفه مطالبه­ گری می‌کنند. آن­ها میان شهروندان صحبت می‌کنند. تا جایی که دولت از آن­ها ترسیده و با تشکیل دادگاه علیه این خانواده‌ها، آن‌ها را محکوم کرده است. ملت استوار و شهیدپرور بحرین برای آل خلیفه یک پیام دارد: ما سکوت نخواهیم کرد و راه خود را ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آل خلیفه با فرارسیدن سالگرد انقلاب مردمی بحرین چه اقداماتی علیه مبارزان و انقلابیون به کار می‌گیرد؟» مطرح کرد: رژیم آل خلیفه می‌خواهد نهضت بحرین را سرکوب کند و به پایان برساند؛ لذا این رژیم تشکیلات نظامی و قانون نظامی ایجاد کرده است. آن‌ها می‌خواهند قانون اساسی بحرین را تغییر دهند و بخش نظامی آن را تقویت کنند؛ اما این اقدامات باعث افزایش شور انقلابی ملت بحرین می‌شود. ان‌شاءالله علما و مردم بیشتر وارد صحنه می­‌شوند تا به پیروزی نهایی برسیم.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آل خلیفه به دنبال تغییر قانون اساسی بحرین و تقویت بخش نظامی آن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..