تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی

ساعت: 15:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1039212

استاندار قزوین گفت: آمریکا دشمن قسم خورده‌ای است که هر موقع فرصتی پیدا کند به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در جریان مذاکرات اظهار کرد: آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید راه انقلاب را با بدون وقفه ادامه دهد، افزود: تلاش ما در نظام بین‌الملل به معنای اعتماد به آمریکا نیست.

استاندار قزوین در ادامه ابراز کرد: آمریکا دشمن قسم خورده‌ای است که هر زمان فرصتی پیدا کند به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد.

این مقام مسوول با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز ترامپ علیه ایران، تصریح کرد: ترامپ اگر عقل داشته باشد با دم شیر بازی نمی‌کند.

ایران رسما به عنوان یک کشور هسته‌ای در جهان پذیرفته شده است

همتی بیان کرد: ملت ایران اسلامی همواره با انسجام و وحدتی که دارند و با تبعیت از ولایت فقیه در تمام عرصه‌های تاریخ در صحنه حاضر بوده و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند.

وی تشریح کرد: ما باید منطق قوی و صلح آمیز جمهوری اسلامی و ملت ایران را در صحنه‌های جهانی به همه همگان نمایش دهیم و با پشتوانه الهی و مردمی اهداف خود را دنبال کنیم.

استاندار قزوین در خصوص آینده برجام گفت: دولت توانسته است بخش عظیمی از توافقات هسته‌ای را اجرایی کند و علی رغم کارشکنی‌های دشمن با تکیه بر هدایت‌‌های حکیمانه رهبری و ملت نیز برای دست‌یابی به اهداف هسته‌ای تلاش خواهد کرد.

این مقام مسوول تاکید کرد: کشور ایران در نظام بین الملل رسما به عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفته شده و این موضوع قابل برگشت نیست.

هیچ کس نمی‌تواند مانع فعالیت‌های هسته‌ای ایران شود

همتی اذعان داشت: ایران امروز در بازارهای هسته‌ای دنیا تبادل محصول می‌کند و در میان ۵۷ کشور اسلامی در بحث هسته‌ای به پیشرفت‌های بی‌نظیری دست یافته است.

وی افزود: قطعا انرژی هسته‌ای در ابعاد صلح آمیز در جمهوری اسلامی ایران به شکوفایی خود می‌رسد و هیچ کس حق ندارد حرکت ما را در این مسیر منع کند چراکه به طور قانونی به عنوان یک کشور هسته‌ای پذیرفته شده‌ایم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های داخلی و خارجی در گرو تقویت ایمان به خداوند، تبعیت از رهبری و ولی فقیه و اتحاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا دشمن قسم خورده نظام جمهوری اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..