تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره بانک محبوب من برگزار شد

سومین جشنواره بانک محبوب من برگزار شد

استان‌ها > البرز - بانک شهر به انتخاب مردم، در میان پنج بانک محبوب کشور قرار گرفت که این مهم نشان از آن دارد شهروندان بیشترین علاقه را به افتتاح حساب در بانک مذکور دارند

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، در سومین جشنواره "بانک محبوب من" که از ۲۳ آذر ماه تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد، بانک شهر به انتخاب شهروندان به عنوان یکی از پنج بانک‌ محبوب کشور معرفی شد.
بر این اساس، در این جشنواره که با حضور تمامی بانک‌ها برگزار شد، بانک شهر در ردیف پنج بانکی قرار گرفت که شهروندان بیشترین علاقه را به افتتاح حساب در این بانک نشان دادند.
این جشنواره همه ساله، با هدف تعیین محبوب‌ترین بانک‌ها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار می‌شود و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقه‌شان، بانک‌های محبوب را انتخاب می‌کنند.
گفتنی است طرح‌ها و خدمات نوینی که امروز از سوی بانک شهر ارائه می شود، رشد اقتصادی شهرها را به دنبال داشته و پشتیبانی‌هایی که این بانک از شهرداری‌های کلان شهرها در خصوص پروژه‌های عمرانی می‌کند،هم برای شهروندان و هم برای مدیریت شهری حائز اهمیت است و جای تقدیر دارد.
این بانک،پیشرفت‌های خوبی در حوزه فناوری و اطلاعات داشته و توانسته از فناوری‌های نوین برای ارایه خدمات بهتر به هموطنان استفاده کند؛ مردم امروز از خدمات بانک شهر در حوزه‌های مختلف راضی هستند و بانک شهر در حال حاضر به عنوان بانک برتر در حوزه بانکداری الکترونیک مطرح است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره بانک محبوب من برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..