تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزنه بردار اردبیلی نائب قهرمان کشور شد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در این رقابت ها محسن دادرس وزنه بردار اردبیلی در وزن 105+ کیلوگرم در حرکت یکضرب با رکورد 175کیلوگرم بخاطر وزن بیشتر روی سکوی سوم ایستاد.
وزنه بردار اردبیلی در حرکت دو ضرب با حدنصاب 216کیلوگرم بعنوان دوم دست یافت تا در مجموع با رکورد 391کیلوگرم به عنوان نائب قهرمانی دست یافته و موفق به کسب مدال نقره شود.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با شرکت 80 وزنه‌ بردار از 17 استان در سالن شهدای وزنه برداری استان خوزستان برگزار شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزنه بردار اردبیلی نائب قهرمان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..