تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی و حیدری بازمانده‌های اخرین فتح فولادشهر

کد خبر: ۴۸۰۴۳۳

۶۰۹  بازدید

کاپیتان های اول و دوم استقلال تنها بازمانده های آخرین برد استقلال در فولادشهر هستند.

ورزش سه: اخرین برد استقلال در دیدار با ذوب آهن در اصفهان و ورزشگاه فولاد شهر به لیگ یازدهم باز می گردد. استقلال در آن دیدار توانست با دو گل عمران زاده و میداوودی ذوب آهن را در خانه شکست دهد و آخرین سه امتیاز خود برابر ذوب آهن را کسب کند.

مهدی رحمتی در آن دیدار دروازه بان استقلال بود و خسرو حیدری کاپیتان دوم آبی ها نیز در آن دیدار برای استقلال از ابتدا به میدان رفت تا رحمتی و حیدری، کاپیتان های اول و دوم استقلال تنها بازمانده های آخرین برد استقلال در فولاد شهر باشند.

استقلال در آن دیدار بازیکنانی مانند عمران زاده، منتظری، تیموریان، کرار و غیره را نیز در ترکیب خود داشت که این روزها همچنان در سطح اول فوتبال ایران حضور دارند. در ترکیب آبی ها البته فرهاد مجیدی، امیر آبادی، کیانوش رحمتی و فریدون زندی نیز حضور داشتند که اکنون از فوتبال خداحافظی کرده اند و در کسوت مربی گری فعالیت می کنند.

رحمتی البته در این دیدار به دلیل محرومیت در ترکیب آبی ها حضور نخواهد داشت اما حیدری کاپیتان اول استقلال در بازگشت به فولاد شهر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی و حیدری بازمانده‌های اخرین فتح فولادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..