تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای باشگاه الهلال؛ بازی با پرسپولیس رایگان شد!

کد خبر: ۴۸۰۴۰۲

۴۲۱۳  بازدید

باشگاه الهلال عربستان اعلام کرد که هزینه بلیت‌ هواداران برای دیدار با پرسپولیس را پرداخت کرده است.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه زمزمه‌هایی از خرید بلیت‌های بازی الهلال با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از سوی مسئولان باشگاه عربستانی شنیده می‌شد، باشگاه الهلال رسما این بازی را برای حضور هوادارانش رایگان اعلام کرد و هزینه بلیت‌ها را متحمل شده است.

البته طبق ادعای مقامات الهلال، گفته می‌شود کلیه بلیت‌های این مسابقه از سوی باشگاه عربستانی خریداری شده است، سعودی‌ها در حالی این ادعا را مطرح کرده‌اند که در مسابقه سه شنبه هفته آینده، پرسپولیس میزبان است و طبق قانون موجود کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم میهمان فقط 8 درصد از ظرفیت ورزشگاه را می تواند در اختیار داشته باشد.

ادعای باشگاه الهلال؛ بازی با پرسپولیس رایگان شد! 

دیدار پرسپولیس در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با الهلال سه‌شنبه آینده(3 اسفند) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به میزبانی سرخ‌های پایتخت برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای باشگاه الهلال؛ بازی با پرسپولیس رایگان شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..