تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران کوثری و محسن در دانشگاه تهران! +عکس

تاریخ نشر : سه شنبه 26 بهمن 1395 مشاهده : 97 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

باران کوثری پس از جلسه پرسش و پاسخ " سد معبر "

باران کوثری

باران کوثری با انتشار عکس زیر نوشت : با محسن ، بعد از نمايش و جلسه پرسش و پاسخ " سد معبر " در دانشگاه تهران به دعوت كانون سينماى دانشجويان ... جاى حامد خالى بود و لطف دانشجويان زياد . نمايش هاى در دانشگاه هميشه خيلى مى چسبد ، پر از شور و انرژى و نقدها و سوال هاى جدى .
از زير اين سردر كه مى گذرى انگار وارد بُعد ديگرى از زمان مى شوى ، زمان ها به هم مى آميزند و انگار زمين پر از خون و خاطره و افتخار مى شود ... چه بارانى مى بارد بر اين سردر و چه خاطراتى زنده مى شوند ..

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد.


وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند رخشان بنی‌اعتماد؛ کارگردان سینما و جهانگیر کوثری؛ تهیه کننده سینما و مفسر فوتبال است.


باران کوثری فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره‌ است و بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به بازی در فیلم‌های مادرش اختصاص دارد.
وی همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر نشان داده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بود.


در سال ۱۳۸۵ کوثری ابتدا با بازی در مجموعه صاحبدلان نقش‌آفرینی کرد و در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

تصاویر و جزئیات تصادف شدید باران کوثری و وضعیت او بعد از تصادف / عیادت هنرمندان مشهور از باران کوثری

احساسات زیبای باران کوثری در مراسم بزرگذاشت مادرش ، رخشان بنی اعتماد با حضور چهره های مشهور + تصاویر

باران کوثری در جشنواره فیلم فجر + تصاویر

باران کوثری تصادف کرد ، آخرین وضعیت از حال وی + عکس

شباهت جالب باران کوثری و مادرش ! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران کوثری و محسن در دانشگاه تهران! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..