تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا رشیدپور و جدایی دوباره از تلویزیون و حذف برنامه های او از رسانه ملی

تاریخ نشر : سه شنبه 26 بهمن 1395 مشاهده : 126 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

رضا رشیدپور : پس از اینکه برنامه «حالا خورشید» به یکباره از آنتن شبکه ۳ کنار رفت، برنامه عصرگاهی رشیدپور نیز پس از پخش ده قسمت از آن پایان یافت.

رضا رشیدپور  

 پس از اینکه برنامه «حالا خورشید» به یکباره از آنتن شبکه ۳ کنار رفت، برنامه عصرگاهی رشیدپور نیز پس از پخش ده قسمت از آن پایان یافت.
برنامه «شرایط خاص» که پس از توقف پخش «حالا خورشید» حوالی عصر روی آنتن شبکه ۳ می رفت پس از ۱۰ قسمت به پایان رسید تا رشیدپور به سفارش پزشک معالجش بیشتر به استراحت بپردازد.

 رضا رشیدپور

پس از توقف برنامه پرمخاطب «حالا خورشید»، رضا رشیدپور سفارش پزشکی و بیماری اش را دلیل توقف برنامه عنوان کرد و اظهار داشت با توجه به بیماری و دوری از استرس برنامه سنگین صبحگاهی اش فعلاً عصرها با برنامه «شرایط خاص» در شبکه ۳ حضور خواهم داشت که این برنامه نیز به پایان رسید. بدیهی است با توجه به حضور موفق او در شبکه ۳ و البته حمایت گروه اجتماعی شبکه از رضا رشیدپور او بزودی با برنامه ای جدید به تلویزیون برخواهد گشت.

شنیده می شود رضا رشیدپور و تیمش در صدد ساخت برنامه ای اجتماعی ویژه شب های پایانی زمستان هستند که به زودی از آن خواهیم گفت.

بانی فیلم

اخبار مرتبط:

رضا رشیدپور حین اجرای برنامه زنده از هوش رفت | آخرین وضعیت رضا رشیدپور در بیمارستان+فیلم و تصاویر

محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور (1) + آنونس و تصاویر

شقایق فراهانی و پسرش مهمان جنجالی رضا رشیدپور شدند / شقایق از خواهرش گلشیفته فراهانی گفت ! + تصاویر و فیلم

رضا رشید پور از زندگی کاری و علت ممنوع التصویری اش می گوید!

رضا رشیدپور و جنجال های اخیرش / سوال جنجالی وی از رییس جمهور (1) +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا رشیدپور و جدایی دوباره از تلویزیون و حذف برنامه های او از رسانه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..