تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸ میلیارد دلار گردش مالی ۱۲۰۰ قطعه ساز ایرانی

۸ میلیارد دلار گردش مالی ۱۲۰۰ قطعه ساز ایرانیبه گزارش مجله سرگرمی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رضایی، رئیس انجمن قطعه سازان خودرو در همایش بین‌المللی خودرو ایران گفت:‌ «۱۲۰۰ قطعه‌ساز در کشور فعالیت می‌کنند که اکثریت آن‌ها در تهران هستند. این قطعه‌سازان ۵۵۰ هزار نفر کارگر و پرسنل دارند. ۴ میلیارد دلار سرمایه مستقیم و ۵ میلیارد دلار سرمایه در گردش در این صنعت سرمایه وجود دارد. گردش مالی قطعه‌سازان حدود ۸ میلیارد دلار است. دولت نیز برنامه‌ای دارد که ارزش گردش مالی قطعه‌سازان از ۸ میلیارد دلار به ۳۱ میلیارد دلار برسد.

رضایی افزود:‌ قطعه‌سازان ایران از سال ۱۹۹۴ که ابتدای قطعه‌سازی بود، استانداردهای زیادی را دریافت کرده‌اند. در افق ۱۴۰۴ برابر با ۲۰۲۵ میلادی، حجم معاملات خودروی ایران ۴ درصد درآمد ناخالص ملی خواهد بود که باید در آن سال ۳ میلیون خودرو در سال تولید داشته باشیم و یک میلیون از این تولید باید برای صادرات باشد.

رئیس انجمن قطعه سازان ایران گفت:‌ «۱۸۰ میلیون دلار صادرات در سال ۲۰۱۵ داشته‌ایم که باید این رقم چندین برابر شود. البته این رقم با توجه به مشکلاتی که دشمنان برای ما فراهم کرده‌اند به وجود آمده است.»

رضایی اعلام کرد: «بعد از برجام قرار است ۴ مرحله در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۵ تحول در صنعت قطعه‌سازی را داشته باشیم. پتانسیل‌های خوبی در کشور وجود دارد و من به شرکای خارجی بخصوص آن‌هایی که تاکنون وارد ایران شده‌اند، پیشنهاد می‌کنم با قطعه سازان ایران همکاری مشترکی داشته باشند.

منبع: زومیت

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸ میلیارد دلار گردش مالی ۱۲۰۰ قطعه ساز ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..