تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایپا از خودروی سیتروئن C4 رونمایی کرد

شرکت سایپا از خودروی سدان سیتروئن C4 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد.

با آغاز به کار نمایشگاه خودروی تهران، شرکت‌های خودروسازی از گوشه‌وکنار دنیا نیز به‌همراه خودروسازهای داخلی، رونمایی از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران را آغاز کردند. یکی از این خودروها که در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران نیز از آن صحبت شد، خودروی سدان سیتروئن C4 است.

شرکت سیتروئن با همکاری سایپا از خودروی سیتروئن سی 4 در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی کرد. این خودرو که در کلاس خودروهای سدان قرار می‌گیرد، از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و به پیشرانه‌ی قدرتمندی مجهز شده است؛ پیشرانه‌ی توربویی به حجم ۱۶۰۰ سی‌سی که قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

سیتروئن c4

این خودرو به تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی نیز مجهز شده است. از بین تجهیزات ایمنی سی ۴ می‌توان به مواردی همچون ترمز ضد قفل ABS، کنترل کشش، ترمز اضطراری EBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP و کروز کنترل اشاره کرد، ضمن آنکه چهار کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و بخش جانبی خودرو در نظر گرفته شده است.

این خودرو نیمه‌ی اول سال ۹۶ و به‌صورت وارداتی روانه‌ی بازار کشور خواهد شد و فعلا در داخل ایران تولید نخواهد شد. قیمت سیتروئن C4 حدود ۱۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایپا از خودروی سیتروئن C4 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..