تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت ‌درکاخ‌سفید آشوب‌زده است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سی ان ان گزارش داد: روز دوشنبه اتاق شرقی کاخ سفید شاهد کنفرانسی با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا بود؛ نشستی عادی و آرام، اما در پشت صحنه، جنجالی در جریان بود.

چند منبع نزدیک به ترامپ اعلام کرده اند که مشاوران وی از اینکه به طور ناگهانی و به خاطر یک افشاگری، اخراج یا مجبور به استعفا شوند، نگران هستند. حتی برخی از مدیران انتخاباتی ترامپ که در ابتدا از اینکه سمتی در کاخ سفید نگرفتند ناراحت بودند اکنون که با وضعیت آشوب زده دولت مواجه شده اند خوشحال هستند که داخل کاخ سفید نیستند.

در حالی که «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی ترامپ مجبور به استعفا شده، وضعیت دیگر مشاوران او نیز چندان مناسب نیست. مثلا «رینس پریباس» رئیس ستاد کاخ سفید از سوی منتقدان و حتی از سوی برخی طرفداران ترامپ نظیر «کریس رودی» فردی ضعیف توصیف شده است. منتقدان وی می گویند او باید وقت بیشتری برای اداره کاخ سفید اختصاص دهد.

برخی اظهارنظرهای متناقض ترامپ درباره مشاورانش نیز بر پیچیدگی ماجرا افزوده و نشان می دهد کارها در کاخ سفید آن طور که باید پیش نمی رود. برای نمونه، بعد از ظهر دوشنبه «کلیان کانوی» یکی از مشاوران ترامپ در تلویزیون گفت که رئیس جمهوری به فلین اعتماد کامل دارد. اما یک ساعت بعد «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید چیز متفاوتی گفت: رئیس جمهوری در حال بررسی اوضاع است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت ‌درکاخ‌سفید آشوب‌زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..