تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضا رشیدپور دوباره خانه نشین شد

رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید دار عارضه قلبی شد و مدتی خانه نشین شد و پخش برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور نیز معلق شد. اما برنامه شرایط خاص که برای دهه فجر ساخته شده بود، اجرای آن را رضا رشیدپور بر عهده داشت اما بعد از پایان برنامه شرایط خاص رضا رشیدپور نیز دوباره به تجویز پزشک معالجش خانه نشین شد. پورتال وهاران در این مقاله جزییات خبر خانه نشین شدن رضا رشیدپور را برای شما عزیزان منتشر می کند.

وضعیت رضا رشید پور بعد از برنامه شرایط خاص

رضا رشید پور که به دلیل ناراحتی جسمانی مدتی در برنامه حالا خورشید حضور نداشت, ۱۳ بهمن اجرای برنامه «شرایط خاص» را برعهده گرفت.

برنامه شرایط خاص که پس از توقف پخش «حالا خورشید» حوالی عصر روی آنتن شبکه ۳ می رفت؛ پس از ۱۰ قسمت به پایان رسید تا رضا رشید پور به سفارش پزشک معالجش بیشتر به استراحت بپردازد.

برنامه شرایط خاص ساختار گفتگو محور داشت و هر شب در دهه فجر میزبان شخصیت های سیاسی بود.

رضا رشیدپور دوباره خانه نشین شد

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضا رشیدپور دوباره خانه نشین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..