تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی سیتروئنDS 3 در نمایشگاه خودرو تهران +قیمت

رونمایی سیتروئنDS 3 در نمایشگاه خودرو تهران +قیمت

رکنا اقتصادی: مینی هاچ بک زیبای DS 3 در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.

1004923_269

لازم به ذکر است که این خودرو سومین محصول DS محسوب می شود که قرار است در بازار ایران عرضه شود.

به گفته علی شکوهی یکی از مسئولین نمایندگی رسمی DS فرانسه در ایران، این خودرو از امروز عرضه و با شرایط مناسب عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط اقساطی عرضه این خودرو گفت: DS 3 با شرایط اقساطی یکساله و بدون بهره از امروز عرضه خواهد شد و این خودرو ظرف ۹۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

به گفته مدیران نمایندگی رسمی DS فرانسه در ایران ، این خودرو با قیمت 136 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد.

گفتنی است این خودرو یکی از پرفروش ترین و زیباترین مینی هاچ بک های اروپا محسوب می شود که با طراحی زیبا، شرایط فروش مناسب و آپشن های بسیار متنوع در بازار ایران عرضه می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی سیتروئنDS 3 در نمایشگاه خودرو تهران +قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..