تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمدهای پایدار ظرف یک هفته به آتش نشانی تخصیص داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آباد در سیصد و بیست و نهمین جلسه شورا پس از استماع گزارش کلیت بودجه ۹۶ که از سوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شد گفت: چندی پیش سازمان آتش نشانی لیستی از تجهیزات مورد نیاز خود را به شورای شهر ارائه کرد که برآورد مالی آن ۲۰۰۰ میلیارد تومان بود اما پس از آن شورا اعلام کرد که این رقم بالا است و امکان تحقق آن وجود ندارد و پس از برگزاری جلسات متعدد این رقم به ۵۰۰ میلیارد تومان تقلیل یافت.

وی با بیان اینکه پی از سال‌ها بررسی این جدول، بسیاری از این بودجه‌ها تخصیص داده نشده است گفت: با این اعتبارات هیچ اتفاقی در حوزه ایمنی و آتش نشانی نمی‌افتد و این در حالیست که سازمان آتش نشانی ۳۰۰ نفر نیرو استخدام کرده که حقوق و دستمزد این افراد را نیز نباید در این رقم تجهیزات بگنجانیم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان اینکه باید برای بودجه آتش نشانی در سال ۹۶ اقدامات موثرتری انجام دهیم افزود: باید به گونه‌ای این بودجه برنامه ریزی شود که به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته و در یک بازه زمانی مشخص مثلا یک هفته یا یک ماه این بودجه تخصیص داده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمدهای پایدار ظرف یک هفته به آتش نشانی تخصیص داده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..