تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاضی پور: چرا بررسی این استیضاح در صحن علنی در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟/ فرهنگی: هیأت رئیسه استیضاح آخوندی را معطل نکند

ساعت: 14:12 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1039069

وقت کشی هیأت رئیسه مجلس برای استیضاح آخوندی؛

در پی اخطار دو نماینده مجلس برای در دستور کار قرار گرفتن استیضاح آخوندی، رئیس مجلس گفت: نامه‌ای در این خصوص به دست هیات رئیسه نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ،نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه و شهرشازی که با امضاء جمعی از نمایندگان به هیات رئیسه مجلس تحویل داده شده، خطاب به رئیس مجلس گفت: چرا بررسی این استیضاح در صحن علنی در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟ چرا به قسم خود مبنی بر تعهد به اجرای درست آیین‌نامه داخلی مجلس پایبند نیستید؟

لاریجانی در پاسخ به این اخطار توضیح داد: هنوز نامه‌ای به دست هیات رئیسه در این خصوص نرسیده است، و البته ما به قسم خود پایبند هستیم.

محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره جمع آوری ۸۰ امضا برای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: نظر کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه اعلام شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خواست که استیضاح آخوندی را معطل رفت و آمدهای اداری نکند.

در پی سانحه قطار تبریز ـ مشهد که منجر به از دست رفتن بیش از ۴۰ نفر از هموطنانمان شد، نمایندگان مجلس طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را کلید زدند که پس از قانع نشدن از پاسخ های آخوندی در جلسات کمیسیون عمران، اکنون مدت هاست به انجام استیضاح مُصِر هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاضی پور: چرا بررسی این استیضاح در صحن علنی در دستور کار قرار نمی‌گیرد؟/ فرهنگی: هیأت رئیسه استیضاح آخوندی را معطل نکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..