تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره ملی گره زرین در گرگان / 70 هزار بافنده فرش در گلستان وجود دارد

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038993

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد؛

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری جشنواره ملی "گره زرین" با حضور فرش بافان هنرمند گلستانی در گرگان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مهدی ساوری" رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در خصوص این خبر به خبرنگار ما گفت: 85 هنرمند در رشته های بافت، طراحی، رفوگری و رنگرزی رقابت کردند.

وی افزود: این جشنواره برای شناسایی استعدادهای برتر این هنر و تشویق هنرمندان این عرصه برگزار شده است و هنرمندان برتر این جشنواره در نمایشگاه فرش دستباف معرفی و از  آنان قدردانی به عمل می آید.

"ساوری" همچنین به برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستبافت در گلستان اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه فرش دستباف از امروز سه شنبه 26 بهمن ماه فعالیت خود را  در گرگان آغاز می کند و تا 29 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گلستان در جاده گرگان - آق قلا میزبان علاقه مندان به صنعت فرش خواهد بود.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در پاسخ به این سوال که چه تعداد بافنده در گلستان در امر فرش فعالیت دارند، گفت: در استان گلستان بالغ بر 70 هزار بافنده وجود دارد که در نه ماهه امسال بیش از 23 هزار متر مربع فرش تولید کردند.

وی در پایان افزود: 15 هزار متر مربع از دستبافته های این هنرمندان به ارزش یک میلیون و 600 هزار دلار صادر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره ملی گره زرین در گرگان / 70 هزار بافنده فرش در گلستان وجود دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..