تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه های نیکوکاری از 18 اسفند در مدارس کلاله فعال می شود

ساعت: 13:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038850

معاون فرماندار کلاله گفت: پایگاه های ثابت و سیار نیکوکاری در روزهای 18 و 19 اسفندماه در مدارس شهرستان کلاله مستقر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، شهرام شیرزاد درجلسه برنامه ریزی جشن نیکوکاری شهرستان کلاله اظهار داشت: فقرا و محرومین از جمله قشرهای زحمت کش جامعه هستند که به گفته امام راحل این انقلاب، انقلاب مستضعفین و پابرهنگان است و همه و همه موظف هستند تا در حمایت از اقشار کم درآمد سهم و دین خود را به امید رفع محرومیت، ادا کنند .

وی افزود: جشن نیکوکاری در شهرستان کلاله همزمان با برنامه های کشوری از 14 لغایت 20 اسفند ماه برگزار می شود که در روزهای 18 و 19 اسفند ماه پایگاه های ثابت و سیار در مدارس شهرستان کلاله مستقر می شوند.

گفتنی است رحیم تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله نیز در پیامی مردم شهرستان کلاله را به شرکت در این جشن در جهت کاهش دغدغه های مستضعفین در سال نو دعوت کرد و گفت: از رسانه های شهرستانی درخواست مساعدت در امر دعوت مردم به این امر خداپسندانه را داریم.

setad 2

setad 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه های نیکوکاری از 18 اسفند در مدارس کلاله فعال می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..