تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتفاع برف در خراسان شمالی به ۲۵ سانتی‌متر رسید/ ورود سامانه جدید از پنجشنبه

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1039009

معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ارتفاع برف در مناطق داشلی قله و اشتوت از توابع شهرستان راز و جرگلان به 25 سانتی متر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، نادر نصرتی اظهار داشت: در بجنورد مرکز استان و آشخانه ارتفاع برف 111 میلی متر گزارش شده است.

وی ارتفاع برف در شهرستان های شیروان و فاروج را نیز به ترتیب10 و 7 سانتی متر اعلام کرد.

نصرتی ادامه داد: سامانه بارشی که از روز گذشته استان را فردا گرفته بود بتدریج از بعدازظهر امروز از استان خارج شده و از شدت ناپایداری ها کاسته می شود.

وی اضافه کرد: با کاهش شدت ناپایداری ها موقتا فردا در استان شاهد جوی آرام و افزایش دما خواهیم بود.

نصرتی افزود: روز پنج شنبه با ورود سامانه بارشی جدید شاهد افزایش ابر، کاهش محسوس دما و بارش برف در استان خواهیم بود که این شرایط در روزهای جمعه و شنبه نیز حکمفرما خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان تاکید کرد: با ورود این سامانه بارشی پیش بینی می شود طی روزهای پنج شنبه تا شنبه شاهد کاهش 10 تا 12 درجه ای دما در استان باشیم.

وی بیان کرد: ظرف 24 ساعت گذشته بیشترین میزان آب بارندگی حاصل از برف و باران از روئین اسفراین با 38.4 میلی متر گزارش شده است.

وی همچنین سردترین نقطه استان را در همین مدت کوسه با منفی 6 درجه و گرمترین نقطه را نیز صفی آباد با مثبت 10 درجه

اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتفاع برف در خراسان شمالی به ۲۵ سانتی‌متر رسید/ ورود سامانه جدید از پنجشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..