تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




٢٥ استان در جشنواره ملی فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی آیات شرکت کردند/ پیشتازی هنرمندان گیلان و تهران

٢٥ استان در جشنواره ملی فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی آیات شرکت کردند/ پیشتازی هنرمندان گیلان و تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی در گفت و گویی با اشاره به استقبال هنرمندان و نویسندگان سراسر کشور از جشنواره قرآنی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اظهار کرد: ٢٢١ شرکت کننده از ٢٥ استان کشور با ارسال ٤٣٩ اثر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان و تهران در ارسال اثر به جشنواره، تصریح کرد: از میان شرکت کنندگان، ٥٥ نفر از استان گیلان و ٣١ نفر از استان تهران، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

فاضلی ادامه داد: استان های اصفهان با ١٦، قم با ١٤، اردبیل و مرکزی هر کدام با ١٢ و خراسان رضوی و مازندران هر کدام با ١١ شرکت کننده در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات از اواسط آذرماه امسال، یادآور شد: شرکت در این جشنواره به صورت تمام الکترونیکی و از طریق سایت www.ayaategilan.ir امکان پذیر بود.

جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) با عنوان «جشنواره آیات» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیمه دوم اسفندماه ٩٥ در رشت برگزار می شود.

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «٢٥ استان در جشنواره ملی فیلمنامه و نمایشنامه‌نویسی آیات شرکت کردند/ پیشتازی هنرمندان گیلان و تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..