تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۸ دختر در ورزشگاه آزادی+عکس

بازداشت ۸ دختر در ورزشگاه آزادی: ۸ دختر علاقمند به فوتبال درحالی که قصد ورود به استادیوم آزادی و تماشای دربی را داشتند توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند.

بازداشت ۸ دختر در ورزشگاه آزادی

از دربی روز يكشنبه، عكس‌ها و تصاويري از دو دختر در شبكه‌هاي مجازي منتشر شد كه مي‌گفتند به استاديوم رفته‌اند. . يكي از اين دخترها که لحظه به لحظه ورودش به استادیوم را در توييتر منتشر می کرد به نظر مي‌رسد متولد ۶۸ باشد. خودش را عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس و منچستريونايتد انگليس معرفي كرده است. طبق توييت‌هاي پي‌درپي‌اش معلوم است كه از ۹ صبح يك‌شنبه همراه پدرش در استاديوم بوده و از لحظات پر شدن سكو‌ها عكس گرفته است. از خوشحالي گذشتن از گيت نوشته و اينكه چقد استرس دارد. در اين ميان تلاشش را هم كرده كه مسائل امنيتي را رعايت كند و در جواب كساني كه باور نكرده‌اند او به استاديوم رفته باشد و از او تقاضاي عكس در آنجا كرده‌اند، گفته كه تا اتمام بازي نمي‌خواهد اين كار را بكند. پروفايل توييترش عمومي است و هر كسي مي‌تواند نوشته‌ها و عكس‌هايش را ببيند. البته بعد از بازي هم عكسي منتشر نكرد و بيشتر از كاربراني گله داشت كه او را به منابع قانوني نشان داده‌اند و يا با جا زدن خودشان به عنوان خبرنگار، از تصاويرش سوءاستفاده كرده‌اند.

بازی دربی موجی از ورود دختران به ورزشگاه را به همراه داشته‌است. آنها که طبق قوانین فعلی حق ورود به ورزشگاه را ندارند. غیر از چند نفری که مدعی شدند به استادیوم رفته بودند، گروهی در روز دربي قصد ورود به استاديوم را داشته‌اند، که در زمان بازرسی های قبل از گیت ، بازداشت شدند. هشت دختر روز يكشنبه، در جريان بازي، بازداشت‌ و به مسئولان مربوطه تحويل داده شده‌اند. تصویر زیر یکی از همان دختران بازداشت شده است که عکسش را با دستبند در فضای مجازی منتشر کرده است.

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

دختر استقلالی که دربی را از نزدیک دید +عکس

دختر پرسپولیسی دوآتشه که قاچاقی به سکوهای ورزشگاه آزادی رسید +عکس

دختر استقلالی در استادیوم آزادی! +عکس

حضور یک زن در استادیوم آزادی در دربی هشتادویکم +عکس

کری خوانی دو دختر جوان در ورزشگاه آزادی + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۸ دختر در ورزشگاه آزادی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..