تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی قراری کسبه پلاسکو مقابل شورای شهر

تعدادی از کسبه ساختمان پلاسکو و ساختمان‌های اطراف در اعتراض به اجرا نشدن تعهدات در مقابل شورای شهر تهران تجمع کرده و خواستار دیدار با رئیس شورای شهر شدند.

 اجرا نشدن تعهدات به کسبه پلاسکو

 برخی از کسبه پلاسکو و کسبه‌ای که در اطراف پاساژ پلاسکو فعالیت می‌کردند و مغازه‌های آنها با حکم دادستانی تخریب شده است، مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند و خواهان ملاقات با مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هستند.

 یکی از آنها که با صدای بلند فریاد می‌زد خطاب به مامورانی که سعی در آرام کردن آن داشتند، گفت: مغازه من در آنجا اجاره بود. تمام اموالم دود شد و به هوا رفت. اگر به حرف‌هایم توجه نکنند خودم را مقابل شورای شهر دار می‌زنم.

 یکی دیگر از اعتراض‌کنندگان با بیان اینکه مغازه‌اش در ضلع شرقی پاساژ پلاسکو واقع شده بود، اضافه کرد: دادستانی تهران با توجه به قول مساعدی که شهردار تهران برای پرداخت خسارت مغازه‌های ما داده بود، دستور تخریب مغازه‌هایمان را داد اما به قول خود عمل نکرده است.

 اعتراض‌کنندگان که از پرداخت نشدن بیمه بیکاری‌شان معترض بودند، نسبت به عملی نشدن تعهدات دولت و شهرداری تهران شکایت داشتند.

 یکی از اعتراض‌کنندگان که صاحب یکی از واحدهای تجاری پلاسکو بود، گفت: تمام اموالم به آتش کشیده شد، اما هیچ‌کس اقدام مناسبی انجام نمی‌دهد و هیچ‌کدام از مسئولین پاسخگوی ما نیستند. ما همه زندگی خود را در حادثه پلاسکو از دست داده‌ایم. زندگی‌مان دود شد و به هوا رفت، اما کسی پاسخگوی ما نیست. تمام وعده‌هایی که به ما دادند پوچ بود.

منبع: خبرگزاری آنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی قراری کسبه پلاسکو مقابل شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..