تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی

 

به گزارش ایران ناز ، فعالیتهای متخصصین و دانشمندان علوم فضاتیی در سالهای اخیر بیشتر شده است . کشفیات تازه و دریافت سیگنالهای ناشناخته از فضا سبب تقویت باور وجود موجودات فضایی در جهان گردیده است ! در این میان تلاش کشور چین برای ارسال سیگنالهایی به فضا سبب نگرانی آمریکا شده است

 

جان هرتس يکتن از دانشمندان انستيتوتETI (Search for Extraterrestrial Intelligence) که مسوول جستجوي سيگنال موجودات عاقل فرازميني فرضي ميباشد، از شرکت چين در طرح جداگانه اش و همچنان در طرح METI (Messaging to Extra-Terrestrial Intelligence) که ميتواند سيگنال زميني را به موجودات آسماني بفرستد، بسيار نگران است.

 

مطالب روي اين موضع را ميتوان در کتابخانه الکترونيکي arXiv.org مطالعه نمود که در Journal of the British Interplanetary Society نيز نشر گرديده است.

 

به نظر هرتس فرستادن سيگنال به موجودات فضائي اگر وجود داشته باشد، براي بشريت بسيار خطرناک ميباشد که سخت با عث بي قراري کارشناس امريکائي گرديده است.

 

در قدم اول موجودات فضائی ميتوانند با بدست آورن سيگنال، منبع سيگنال، يعني موقعيت چين را کشف نمايند. ديگر اينکه از نصب بزرگترين تلسکوپ راديوئي چين هراس دارند که مصروف جستجوي موجودات فضائي ميباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

تلاش موجودات فضایی برای ارتباط با انسانها

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

فیلم تکاندهنده موجودات فضایی در کنار خورشید +عکس

جنجال دیده شدن فضایی ها در آسمان کانادا و مکزیک

جنجال آتش گرفتن بشقاب پرنده فضایی در آسمان +عکس

جنازه یک زن در مریخ کشف شد +عکس

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

کشف موجودی شبیه به مار در کره ی مریخ (عکس)

پیام تهدید آمیز موجودات فضایی برای زمینی ها

 

کشف آدم فضایی مسلح در مریخ + عکس

 

تولد نوزاد وحشتناک معروف به بیگانه فضایی +تصاویر 16+




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هراس آمریکاییها از تماس محرمانه چین با موجودات فضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..