تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات گوشی Pikachu سونی فاش شد

مشخصات گوشی‌ هوشمند معرفی نشده‌ی سونی موسوم به Pikachu در بنچمارک جی‌اف‌ایکس‌ بنچ رؤیت شده است.

گوشی‌ هوشمند جدیدی از کمپانی سونی با نام Pikachu در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ دیده شده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در این بنچمارک، گوشی‌ مذکور از پردازنده‌ی MT6757 Helio P20 مدیاتک بهره می‌برد که شامل هشت هسته‌ی ۲.۳ گیگاهرتزی و چیپ گرافیکی Mali-T880 MP2 است. علاوه بر این، بر طبق اطلاعات جی‌اف‌ایکس بنچ این دستگاه از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات گوشی‌ هوشمند Pikachu سونی می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین این محصول مجهز به یک دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود.

احتمال دارد Pikachu همان گوشی G3112 سونی باشد، چراکه اخیرا گزارش‌هایی در مورد این محصول منتشر شده است و طبق شایعات، گفته‌ می‌شود پردازنده‌ی این دستگاه Helio P20 و رزولوشن نمایشگر آن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود. در زیر می‌توانید مشخصات کامل ارائه‌شده از گوشی Pikachu سونی را مشاهده کنید.

pikachu

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات گوشی Pikachu سونی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..