تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ۳۳۱۰ در همایش جهانی موبایل عرض اندام می‌کند!

شرکت HMD یعنی همان شرکت فنلاندی که از پیشکسوتان نوکیا بوده و هم‌اکنون نیز زمام امور گوشی‌های اندرویدی نوکیا را در دست دارد در برنامه‌های خود معرفی از چند دستگاه جدید را برای همایش جهانی موبایل در سال ۲۰۱۷ گنجانده است.

این شرکت در حال حاضر بر حضور قاطع خود در رویداد مهم و معتبر همایش جهانی موبایل مهر تایید زده و اینک (البته به شکل غیر رسمی) اطلاعاتی از آن چه که تصمیم بر رونمایی دارد انتشار یافته است.

براساس اطلاعات مندرج در سایت اینترنتی Venture Beat، شرکت HMD مصمم است تا از سه گوشی موبایل جدید در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی کند که عبارت از دو گوشی هوشمند اندرویدی و یک گوشی موبایل ساده است. منظور از گوشی ساده‌ موبایل نوعی گوشی است که قابلیت دسترسی به اینترنت، ذخیره‌سازی داده و اطلاعات مانند موسیقی در آن وجود دارد منتها ویژگی، قابلیت و امکانات تلفن‌های همراه هوشمند را ندارد. دو گوشی هوشمندی که نوکیا به خود در این همایش به همراه می‌آورد تحت عناوین Nokia 5 و Nokia 3 معرفی می‌شوند.

گوشی هوشمند Nokia 5 قرار است که به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با نوع وضوح ۷۲۰p، دو گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز باشد و با قیمت حول و حوش ۲۰۰ دلار عرضه شود. فرض بر این است که این گوشی همان نوکیایی باشد که با نام “هارت” (Heart دل) ماه گذشته در تست بنچمارک رصد شد. گوشی Nokia 3 نیز که قیمت تقریبی ۱۵۰ دلاری برای آن تخمین زده شده نوعی گوشی هوشمند است که مقرون به صرف تلقی می‌شود و هنوز ویژگی و قابلیت‌های آن فاش نشده است.

علاوه بر این‌ها، گوشی Nokia 6 (که هم‌اکنون فقط در کشور چین یافت می‌شود) نیز در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ به نمایش درمی‌آید.

و اما این گوشی ساده‌ای که تصویرش به مطلب الصاق شده چه توضیحی دارد؟ در کمال شگفتی باید گفت که این گوشی نسخه مدرن همان گوشی معروف Nokia 3310 است که اگر خاطرتان باشد در سال ۲۰۰۰ عرضه شد و بیش از ۱۰۰ میلیون عدد از آن فروش رفت چون بی‌نهایت گوشی بادوام و قابل اعتمادی است و از نظر عمر باتری مثال‌زدنی است. هیچ توضیحی درباره قابلیت‌های جدید نسخه مدرن Nokia 3310 ارایه نشده است اما همین می‌‌دانیم که با قیمت ۶۰ دلار به دست علاقه‌مندانش می‌رسد.

شرکت HMD روز ۲۶ فوریه در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور پیدا می‌کند و پس از رونمایی از گوشی‌های خود همه آنها را ابتدا در بازارهای اروپا ارایه می‌دهد اما این که این گوشی‌ها در آمریکای شمالی و دیگر نقاط جهان در دسترس قرار گیرند همچنان نامشخص است منتها در عرصه فن‌آوری نا‌امیدی مفهومی رنگ باخته است.

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ۳۳۱۰ در همایش جهانی موبایل عرض اندام می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..