تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبه امروز مجلس درباره سربازی: کسری خدمت از نظام وظیفه فقط با اذن فرمانده کل قوا

مصوبه امروز مجلس درباره سربازی: کسری خدمت از نظام وظیفه فقط با اذن فرمانده کل قوا

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درخصوص لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران جهت تامین نظر شورای نگهبان، با اصلاح عبارتی بند ۱۱ ماده ۱۰۳ جهت تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند که براساس در این مصوبه که به خدمت وظیفه عمومی اشاره دارد، کسری خدمت از نظام وظیفه منوط به اذن فرمانده کل قوا شد.

در بند ۱۱ اصلاحی ماده ۱۰۳ به شرح زیر آمده است؛ متن زیر به انتهای بند (۱) قانون خدمت وظیفه عمومی و دو تبصره به بند (۳) ماده (۴۵) قانون الحاق می‌شود:

در صورت اذن فرماندهی کل قوا:

- فرزندان رزمندگان با سابقه حضور در جبهه به ازای هرماه حضور یک ماه کسر خدمت از نظام وظیفه

- فرزندان آزادگان به ازای هر ماه اسارت یک ماه کسر خدمت از نظام وظیفه

- فرزندان جانبازان به ازای هر درصد جانبازی یک ماه کسر خدمت از نظام وظیفه

تبصره- بهره‌مندی فرزندان جانبازان بر اساس درصد جانبازی صادره از کمیسیون عالی پزشکی نیروهای مسلح یا بنیاد اقدام می‌گردد و در خصوص آموزش خدمت نظام وظیفه براساس مقررات ستاد کل نیروهای مسلح عمل می‌گردد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبه امروز مجلس درباره سربازی: کسری خدمت از نظام وظیفه فقط با اذن فرمانده کل قوا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..