تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرداننده کانال‌های مستهجن دستگیر شد/ چهار کانال دیگر هم داشت

گرداننده کانال‌های مستهجن دستگیر شد/ چهار کانال دیگر هم داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاين و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سروان وحید صاحبکاران اظهار کرد: انتشار تصاویر غیراخلاقی و مستهجن در فضای مجازی و ترغیب و تحریک افراد به دستیابی به این‌گونه تصاویر برابر ماده ۱۴ و ۱۵ قانون مجازات جرایم رایانه‌ای جرم است و پلیس فتا با رصد شبانه روزی این فضا با منتشرکنندگان اینگونه تصاویر برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی افزود: اخیرا کارشناسان این پلیس با رصد فضای مجازی کانالی‌ با چند هزار عضو را رصد کردند که در زمینه انتشار تصاویر مستهجن ‌و ترغیب و تشویق افراد به اعمال منافی عفت فعالیت می کرد که پس از ‌هماهنگی با مرجع قضایی‌ دستگیری مدیر کانال مذکور در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با فعالیت‌های فنی و تخصصی صورت گرفته‌ نهایتا فردی شناسایی و دستگیر شد که در ادامه مشخص شد نامبرده علاوه بر کانال مذکور، چهار کانال و گروه دیگر را هم با چند هزار عضو مدیریت می کند.

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان ادامه داد: این فرد پس از دستگیری، ضمن اظهار عدم آگاهی از قانون، انگیزه  خود را از انجام این عمل مجرمانه را ایجاد سرگرمی برای افراد و تشویق از سوی برخی دوستان در خصوص راه‌اندازی کانال‌ها و گروه‌های مختلف عنوان کرد.

سروان صاحبکاران اظهار کرد: پرونده نهایتا جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.

وی گفت: پلیس فتا با توجه به وظایف ذاتی خود با عوامل ترویج فساد و فحشا در فضای مجازی برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد کرد.

وی از خانواده‌ها خواست نظارت مستمر و بیشتری بر عملکرد فرزندان خود داشته باشند و آنها را در فضای مجازی رها نکنند و به تمام کاربران شبکه‌های اجتماعی توصیه کرد از عضویت در این قبیل کانال‌ها و گروه‌ها خودداری کنند.

42234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرداننده کانال‌های مستهجن دستگیر شد/ چهار کانال دیگر هم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..