تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای درمان سوزش معده زنجبیل بخورید

به گزارش افکارنیوز،

سابقه استفاده از زنجبیل در درمان طبیعی بسیاری از بیماری‌ها به قرن‌ها پیش برمی‌گردد. زنجبیل درمانگری طبیعی است و بسیاری از بیماری‌ها از میگرن تا سرطان را به صورت طبیعی درمان می‌کند.

درمان سرطان تخمدان

زنجبیل ممکن است سلاح قدرتمندی در برابر سرطان تخمدان باشد. در یک بررسی که در بخش مرکز سرطان دانشگاه میشیگان انجام شد مشخص شد پودر زنجبیل موجب مرگ تمام سلول‌های سرطانی تخمدان می‌شود.

پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ

طی یک بررسی که در دانشگاه مینه سوتا انجام گرفت مشخص شد زنجبیل می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی کلورکتال را آهسته کند.

درمان بیماری صبحگاهی

طی نتایج حاصله از چندین تحقیق مشخص شد که زنجبیل به همان اندازه ویتامین B6 در رفع بیماری صبحگاهی (ویار حاملگی) موثر است.

درمان بیماری دریازدگی

تحقیقات نشان داده زنجبیل می‌تواند در درمان تهوع ناشی از دریازدگی مفید و موثر باشد.

میزان درد و التهاب را کاهش می‌دهد

طی یک بررسی مشخص شد زنجبیل دارای خواص ضدالتهاب و نیز ضد درد قوی می‌باشد.

سوزش معده را تسکین می‌دهد

سالیان زیادی است که از زنجبیل به عنوان داروی خانگی برای درمان سوزش معده استفاده می‌شود. برای این منظور زنجبیل را به صورت چای استفاده می‌کنند.

برای پیشگیری و درمان آنفلوآنزا و سرماخوردگی استفاده می‌شود

استفاده از زنجبیل برای درمان آنفلوآنزا و سرماخوردگی قدمتی طولانی دارد. افراد زیادی شاهد تاثیر مثبت این داروی گیاهی بر روی آنفلوآنزای معده و نیز مسمومیت‌های غذایی و در نهایت سیستم هاضمه بوده‌اند.

تسکین میگرن

پژوهش‌های متعددی که تاکنون انجام گرفته نشان داده است این ادویه‌ی گرم حاوی برخی ترکیبات قوی است که اثری مشابه ترکیبات داروهای ضد التهابی دارد. زنجبیل می‌تواند با مسدود کردن تولید مواد التهاب‌زایی به نام پروستاگلندین با میگرن مقابله کند.

گرفتگی‌های قاعدگی را درمان می‌کند

در طب سنتی چین، از چای زنجبیل همراه با شکر قهوه‌ای برای درمان گرفتگی‌های قاعدگی در زنان استفاده می‌شود.

از بروز نفروپاتی دیابتی پیشگیری می‌کند

نتیجه یک پژوهش که بر روی موش‌ها انجام شد نشان داد موش‌هایی که زنجبیل دریافت کرده بودند کمتر به نفروپاتی دیابتی (آسیب کلیوی) مبتلا شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای درمان سوزش معده زنجبیل بخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..