تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلون تومان از مطالبات کارگران پارسیلون

ستاندار لرستان گفت : رسیده طی امروز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مطالبات کارگران پارسیلون امروز پرداخت خواهد شد و مابقی این مطالبات در روزهای آینده پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ُ هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعیین تکلیف کارخانه پارسیلون کار سخت و طاقت فرسایی بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه پارسیلون ۱۵ سال پیش با شرایط نامطلوب به بخش خصوصی واگذار شد، لذا بازپس گرفتن آن و برگشت به دولت و بانک ها کار راحتی نبود.

وی با اشاره به اینکه برای بازپس گرفتن شرکت پارسیلون بیش از ۲ سال زمان صرف شد، افزود: برای تعیین تکلیف پارسیلون قرار شد یک کنسرسیوم تشکیل شود که این اقدام نیز زمانبر خواهد بود.

استاندار لرستان با انتقاد از نحوه مدیریت قبلی شرکت پارسیلون، تصریح کرد: زمانیکه این شرکت واگذار شد حدود هزار و ۵۰۰ کارگر داشت ولی اکنون تعداد کارگران آن به حدود ۱۵۰ نفر رسیده است.

بازوند به تاکید خود برای پرداخت هرچه زودتر مطالبات کارگران کارخانه پارسیلون اشاره کرد و عنوان داشت: از امروز قرار است کار پرداخت مطالبات کارگران پارسیلون آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: مطابق اخبار رسیده طی امروز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مطالبات کارگران پارسیلون امروز پرداخت خواهد شد و مابقی این مطالبات در روزهای آینده پرداخت می شود

استاندار لرستان گفت: برای راه اندازی مجدد کارخانه پارسیلون برنامه زمان بندی در این خصوص در ستاد تسهیل ملی کشور تصویب شد که مطابق آن برنامه کار راه اندازی این کارخانه در حال پیشروی است.

بازوند با بیان اینکه ما تاکید داریم تمام مطالبات کارگران پارسیلون پرداخت شود، بیان کرد: فعلا مبلغی برای پرداخت تهیه شده و پیگیری های لازم برای پرداخت مابقی مطالبات را انجام خواهیم داد.

انتهای خبر /ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلون تومان از مطالبات کارگران پارسیلون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..