تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 هزار فرزند محسنین در آذربایجان‌شرقی بدون حامی هستند

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: هشت هزار و 177 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر 4 هزار و 810 فرزند خانواده‌های نیازمند استان گسترانیده‌اند و این در حالی است که اکنون 10 هزار و 410 فرزند بدون حامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، امروز گفت: هشت هزار و 177 حامی طرح محسنین چتر حمایتی خود را بر 4 هزار و 810 فرزند خانواده‌های نیازمند استان گسترانیده‌اند و این در حالی است که اکنون 10 هزار و 410 فرزند بدون حامی هستند.
وی، با بیان اینکه 37 هزار حامی طرح اکرام و محسنین در 10 ماهه امسال بیش از 122 میلیارد ریال به ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند کمک کرده‌اند، افزود: خانواده طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکار افتاده و یا زندانی هستند.
کلامی، تصریح کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین سفره‌ بابرکتی است که با تأسی از سیره‌ علوی گشوده شده و تاکنون توانسته است تا حد بسیاری از مشکلات مادی و معنوی ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند بکاهد.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با دعوت از خیران برای حمایت از فرزندان خانواده‌های نیازمند استان، اظهار کرد: طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم توسط حامیان است و حامیان می‌توانند با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با کمک حدود 798 هزار ریال ماهانه نیازهای این فرزندان را تامین نمایند.
کلامی خاطرنشان کرد: فرزندان مشمول طرح محسنین، دارای شناسنامه با اولویت‌های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می‌شود و پس از آن کمک‌های حامی با اطلاع و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به فرد خیر، صرف اموری مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می‌شود.
وی از چتر حمایتی 28 هزار و 640 حامی استان به چهار هزار و 453 یتیم تحت حمایت در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد و تصریح کرد: این حامیان در 10 ماهه امسال بیش از 95 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند.
کلامی تاکید کرد: طرح اکرام خانواده شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم تحت حمایت است که هر یتیم به طور متوسط دو میلیون و  148 هزار ریال کمک ماهیانه از حامیان دریافت می‌کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 هزار فرزند محسنین در آذربایجان‌شرقی بدون حامی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..