تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح همزمان هزار و 867 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه

هزار و 867 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، این تعداد واحد مسکن مهر که پیش از ظهر امروز با افتتاح پروژه 203 واحدی تعاونی مسکن مهر 

افتتاح همزمان هزار و 867 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاهکارکنان دادگستری شهرستان هرسین،  با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، و در گرامیداشت طلیعه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران صورت گرفت، تحویل متقاضیان شد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: به این ترتیب و با توجه به افتتاح 32 هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر، و 3 هزار و 500 واحد هم در شهرهای زیر 25 هزار نفر که از قبل افتتاح شده بود، در مجموع تاکنون حدود 38 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.

مجتبی نیک کردار گفت: از این 38 هزار واحد، 8 هزار واحد در دولت قبل، و 30 هزار واحد هم در دولت فعلی افتتاح شده است.

وی افزود: حدود 8 هزار و 500 واحد دیگر هم بدون معارض باقی مانده که در تلاشیم تا پایان دولت فعلی این واحدها را هم تحویل متقاضیان داده و پرونده مسکن مهر را در استان کرمانشاه ببندیم. 

خبر در حال تکمیل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح همزمان هزار و 867 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..