تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروسه بازگشت به سطح تولید سابق زمان بر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به توفیفات دولت در خروج اقتصاد کشور از رکود، این امر را گام بررگی در راستای تحقق سیاست های نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی خواند.

به گزارش شبکه اقتصادی و دارایی، (شادا)، علی طیب‌نیا طی سخنانی در حاشیه بازدید از گمرک بندر شهید رجایی،   با اشاره به نرخ تورم ۴۰ درصدی کشور پیش از به روی کار آمدنِ دولت یازدهم، مبارزه با تورم را یکی از اصلی ترین برنامه‌های دولت از ابتدا تا کنون عنوان کرد.

 وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جریان دیدار با  مراجعان گمرک بندر شهیدرجایی، گفت: مراجعین گمرکات هنوز با مشکلاتی رو به رو هستند که همکارانم روند حل این مشکلات را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی و چشم انداز پیش رو، با یادآوری اینکه  "مقابله با رکود از مهم ترین برنامه های ما در دولت تدبیر و امید است" اظهار داشت: امیدواریم توانسته باشیم با بها دادن به تولید داخلی و تسهیل واردات مواد اولیه، ضمن مبارزه با رکود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام های محکمی برداریم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه گفت: رسیدن به نرخ تورم تک رقمی اتفاق قابل توجهی بود، زیرا ما توانستیم از رشد اقتصادی منفی به رشد اقتصادی ۷.۴ درصد برسیم و این به معنای خروج از رکود است.

وی تاکید کرد: البته خروج از رکود به معنای بازگشت به سطح سابق تولید نیست و این پروسه زمان بر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروسه بازگشت به سطح تولید سابق زمان بر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..