تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا، نام مسئول جدید حماس را در لیست سیاه گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سفارت اسرائیل در واشنگتن اعلام کرد که دفتر مبارزه با تروریسم آمریکا، نام رئیس جدید دفتر حماس در غزه را در لیست "تروریسم" خود درج کرده است.
 
به گزارش انتخاب، سفارت اسرائیل در واشنگتن در توییتی اعلام کرد: یحیی السنوار، رئیس جدید دفتر جنبش حماس در غزه از سال ۲۰۱۵ در "لیست‌های جهانی تروریسم" آمریکا قرار گرفته است.
 
 
این لیست شامل "محمد ضیف" و "روحی مشتهی" نیز می‌باشد. دفتر مبارزه با "تروریسم" آمریکا هر شهروند آمریکایی یا مقیم در آمریکا را از تعامل با السنوار منع کرده و تمامی اموال و مایملک وی را بلوکه می‌کند.
 
السنوار جزو نخستین رهبران حماس است که گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را تأسیس کردند. وی مسئول نخست تأسیس دستگاه امنیتی "المجد" است.
 
حماس پیشتر نام سه تن از رهبرانش در لیست "تروریست‌های بین المللی" را غیراخلاقی و در تضاد با قوانین بین‌المللی دانسته بود.
 
براساس نتایج انتخابات داخلی حماس در غزه که سوم فوریه برگزار شد، السنوار به عنوان رئیس این جنبش در نوار غزه تعیین شد.
 
السنوار به جای اسماعیل هنیه تعیین شده است.
 
در اراضی اشغالی، السنوار به عنوان دشمن اول اسرائیل در غزه توصیف می‌شود و حتی برخی معتقدند که وی قوی‌ترین مرد حماس است. نام السنوار در طول مرحله گذشته به عنوان یکی از کاندیداها برای جانشینی هنیه در غزه یا حتی خالد مشعل در دفتر سیاسی مطرح شده بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا، نام مسئول جدید حماس را در لیست سیاه گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..