تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشی ضعیف بیمه ها در عمل به تعهدات مشهود است

سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد ازوضعیت خدمات دهی صنعت بیمه گفت:باید پذیرفت مردم و فعالان اقتصادی از وضعیت ارائه خدمات در صنعت بیمه رضایت ندارند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش های خدمات مربوط به بیمه های مسئولیت و صنعتگران، بیمه های شخص ثالث،کارگری و بیمه های درمانی مشکلات مختلفی وجود دارد.

این نماینده مردم درمجلس دهم افزود:عملکرد بیمه ها درعمل به تعهدات قابل قبول نیست و مسائلی که بطورمثال در برخی شرکت های بیمه مانند بیمه توسعه به وجود آمد؛مشکلات زیادی را به همراه داشت.

تاکید برلزوم رفع مشکلات بیمه شدگان بیمه توسعه

موسوی لارگانی افزود:مقرر شده بود "شرکت بیمه ایران" تعهدات بیمه شدگان "شرکت بیمه توسعه" را اجرایی کند که در این رابطه رضایت وجود ندارد.

وی ادامه داد:صنعت بیمه می تواند یکی از صنایع درآمدزا باشد،به دلیل اینکه مردم از انواع بیمه های مختلف مانند آتش سوزی و غیره استفاده می کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ضریب نفوذ بیمه درکشور درحال رشد است،یادآور شد:باید عملکرد شرکت های بیمه درعمل به تعهدات ارتقا یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشی ضعیف بیمه ها در عمل به تعهدات مشهود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..