تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلالها گوشت و میوه را گران کرده اند

رکنا اقتصادی: نماینده مردم سردشت وپیرانشهر در مجلس با بیان این مطلب گفت:افزایش نرخ محصول از مزرعه تا رسیدن به دست به مصرف کننده نتیجه عدم نظارت و حضور واسطه ها در صنعت کشاورزی است.
رسول خضری درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت گرانی بازار میوه وگوشت،گفت:دلال بازی نقش اساسی در گرانی میوه و وگوشت دارد،این امر واضح است و تنها راهکار برطرف کردن این معضل اعمال سیاست های نظارتی شدید از مبدا تولید محصول تا رسیدن بدست مصرف کننده است،بنابراین سزوار نیست سود کشاورزی که با زحمات طاقت فرسا محصولات را به زیرکشت می برد را واسطه گرها کسب کنند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاصله نرخ محصول از مزرعه تا رسیدن به مصرف کننده چشمگیر است، تصریح کرد:سود گرانی محصولات دامی و کشاورزی نصیب دامدار و کشاورز نمی شود.
وی با برشمردن اهمیت اقتصادمقاومتی در چرخه تولید،تصریح کرد: "طیب نیا" وزیر اقتصاد و "حجتی" وزیر جهاد کشاورزی طبق بند 7 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند،در حوزه های اشتغال زایی در دامپروری و کشاورزی این عرصه را حمایت کنند،زیرا توسعه اقتصادکشاورزی و دامداری نقش بی بدیلی در افزایش شاخص اقتصادی کشور دارد.
خضری با بیان اینکه تنها راهکار جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بهادادن به اقتصاد روستایی است،تصریح کرد:ظرفیت تولید در صنعت کشاورزی و دامداری به حدی است که ما تنها باید دراین حوزه صادرکننده باشیم.
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افزایش نرخ محصول از مزرعه تا رسیدن بدست به مصرف کننده نتیجه عدم نظارت و حضور واسطه ها در صنعت کشاورزی است،یادآورشد:90 درصد گرانی گوشت و میوه نتیجه دلال بازی در بازار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلالها گوشت و میوه را گران کرده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..