تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقابله نیروهای سوریه با هجوم تروریست‌ها به درعا/ آزادسازی 805 کیلومتر از شهر حمص از دست داعش

آخرین تحولات میدانی سوریه؛

نیروهای سوریه با هجوم تروریست‌های جبهه‌النصره به مناطق مسکونی شهر درعا مقابله کردند.

ارسال زمانبندی شده: 

سه شنبه, 26 بهمن, 1395 - 09:49

مقابله نیروهای سوریه با هجوم تروریست‌ها به درعا/ آزادسازی 805 کیلومتر از شهر حمص از دست داعش

به گزارش عمارنامه،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هجوم تروریست های جبهه النصره به برخی از محله های مسکونی شهر درعا مقابله کردند و خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری بر آنان وارد آوردند.


تروریست های جبهه النصره، که قصد هجوم به محله های منشیه، حمیده الطاهر، میدان بصری و یک موسسه در شهر درعا را داشتند، با مقابله نیروهای سوریه مواجه شده و شکست خوردند.


تروریست‌ها که در هجوم به مدرسه یرموک در محله منشیه ناکام ماندند، در اقدامی جنایتکارانه محله های مسکونی شهر درعا را مورد حملات موشکی خود قرار دادند و همچنین با پرتاب کپسول‌های گاز، خسارات مالی بسیاری در این شهر به وجود آوردند.

در حومه حمص نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه تا 20 کیلومتری شهر تاریخی تدمر پیش رفته و مناطق تحت سیطره تروریست های جبهه النصرهدر غرب شهر رستن، شهرک کیسین و روستاهای تلدو و کفرلاها و برج قاعی در منطقه حوله  را هدف قرار دادند.


وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه بیش از 180 موضع تروریست‌ها را در استان حمص منهدم ساخته و 805 کیلومتر از اراضی تحت اشغال تروریست های داعش را آزاد کرده است و کمتر از 20 کیلومتر در دست عناصر تروریستی باقی مانده است.

به گفته این وزارتخانه، جنگنده‌های روسیه در هفته گذشته بیش از 90 حمله به مواضع تروریست ها در مسیر شهر تاریخی تدمر داشته اند.

از سوی دیگر، درگیری های میان تروریست ها در حومه حما به حدی افزایش یافته است که علاوه بر هلاکت شماری از عناصر دو گروه،  سرکرده امنیتی گروه تروریستی لواء الاقصی ملقب به "ابو ریحانه" به دست تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیده است. 

همچنین تروریست های گروه لواء الاقصی با عناصر هیئت تحریر الشام در محور مورک- صیاد در حومه شمالی حما  و حومه جنوبی ادلب درگیر شده‌اند.

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقابله نیروهای سوریه با هجوم تروریست‌ها به درعا/ آزادسازی 805 کیلومتر از شهر حمص از دست داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..