تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی موفق ضایعه نخاع برای اولین بار در قزوین

ساعت: 13:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038934

جراح و متخصص مغز و اعصاب گفت: برای اولین بار جراحی ضایعه نخاع 2 شاخه در بیمارستان شهید رجایی قزوین انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سینا عبدالله‌زاده با اعلام اینکه برای اولین بار جراحی ضایعه نخاع ۲ شاخه در بیمارستان شهید رجایی قزوین انجام شد، اظهار کرد: این جراحی مهم که هشت ساعت طول کشید برای دومین بار است که در کشور انجام می شود.

جراح و متخصص مغز و اعصاب بیان کرد: این جراحی سخت با استفاده از مانیتورینگ عصبی و بر روی یک دختر ۱۳ ساله انجام شد.

این جراح تصریح کرد: بیمار به دنبال این ناهنجاری دچار ضعف اندام تحتانی و انحراف ستون فقرات شده بود و در طی جراحی، دیواره استخوانی بین ۲ شاخه نخاع، تحت هدایت مستمر نورومانیتورینگ برداشته شد و یکی شدن نخاع در پایان جراحی حاصل شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت، این امکان و شرایط را به افرادی همچون این بیمار داده تا با کمترین هزینه در مراکز دولتی پذیرش و درمان شوند.

مهران مرادی جراح دیگر متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه ۲ شاخه شدن نخاع باعث بی اختیاری ادرار و مدفوع می شود افزود: این عمل با موفقیت کامل انجام و ضایعه به طور کامل برداشته شد و بیمار هم بدون نقص عصبی به هوش آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی موفق ضایعه نخاع برای اولین بار در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..