تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی ۳۶ تیم عملیاتی در جاده‌های قزوین

ساعت: 13:01 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038927

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هم اکنون نیروهای امدادی در قالب 36 تیم عملیاتی در جاده های استان امداد رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با  شاخص، با اعلام امداد رسانی به بیش از پنج هزار نفر گرفتار در برف، اظهار کرد: هم اکنون نیروهای امدادی با ۱۱۱ نیرو در قالب ۳۶ تیم عملیاتی در جاده های استان امداد رسانی می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین از اسکان ۴۱۰ خانوار در سوله ها و مساجد بین راهی خبر داد و گفت: به منظور تامین رفاه این خانوارها ۸۲۰ تخته پتو و پنج هزار و ۱۸۸ بسته جیره خشک بین آنها توزیع شده است.

این مسوول با اشاره به رهاسازی ۲ هزار خودروی گرفتار شده در برف، تصریح کرد: در این مدت همچنین نجات‌گران هزار و ۷۴۶ خودروی گرفتار در کولاک را بیرون کشیدند و ۱۸۰ خودرو را به زنجیر چرخ مجهز کردند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امدادگران هلال‌احمر در همه محورهای برف‌گیر استان حضور دارند و در صورت نیاز و درخواست کمک های امدادی به سرعت در محل حضور می‌یابند.

این مسوول یادآور شد: با توجه به تشدید بارش ها در محورهای استان در صورت نیاز به اسکان اضطراری و یا وجود افراد در راه مانده هیچ گونه مشکل و محدودیتی نداریم و زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسافران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی ۳۶ تیم عملیاتی در جاده‌های قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..