تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگان تاکسی در زنجان تجمع کردند/ فعالیت مسافرکش های شخصی با تابلوهای قلابی گرفته شود +تصاویر

ساعت: 12:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038699

بعد از تجمع چند روزه کارگران روغن نباتی جهان به دلیل اخراج 200 کارگر، این بار رانندگان تاکسی زنجان در اعتراض به فعالیت مسافرکش های شخصی، در شورای شهر تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مهرزنجان، در ادامه تجمعات زنجانی ها برای احقاق حقوق خود و درست بعد از تجمع چند روزه کارگران روغن نباتی جهان به دلیل اخراج 200 نفر از نیروهای خود، اینبار تاکسیرانان زنجان در شورای شهر زنجان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

در اطلاعیه تجمع کنندگان آمده است که " با توجه به اینکه رانندگان از قشر زحمتکش و کم در آمد جامعه می باشند و با همه مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند و اساسی ترین مشکل، مسافر برهای شخصی و آن دسته از رانندگان که با گذاشتن تابلو بالای خودرو که معلوم نیست با کدام آژانس مسافر بری مطابقت دارد اعتبار تاکسی ها را هم از بین برده اند.

در نتیجه رانندگان با این سنگینی قسط خودروهای نو و حتی بعضا توان پرداخت پیش قسط برای خودرو فرسوده خود را ندارند و به زور امرار معاش می کنند.

ما رانندگان تاکسی عاشق ولایت فقیه و رهبری و نظام اسلامی نوامیس مردم را به مقصد می رسانیم .پس چه فرقی بین تاکسی و مسافربر شخصی که دوشغله و مزاحم کسب و کار تاکسی می شود وجود دارد."

تجمع کنندگان که به دلیل سرما، تجمع خود را به داخل شورای شهر کشیدند، بعد از ساعتی تجمع که منجر به حضور برخی از اعضای شورای شهر، رئیس سازمان تاکسیرانی، رئیس راهنمایی رانندگی و نماینده فرماندار شد، به تجمع خود پایان دادند.

اعضای شورا نیز قول مساعدت به تاکسیرانان داده و قرار شد ظرف مدت چند روز در این خصوص اقدامات انجام شده خود را گزارش دهند.

گفتنی است تجمع کنندگان خواستار جلوگیری از فعالیت مسافر کش های شخصی با تابلوهای قلابی بودند.

 تجمع تاکسی رانان در زنجان

تجمع تاکسی رانان در زنجان

تجمع تاکسی رانان در زنجان

تجمع تاکسی رانان در زنجان

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگان تاکسی در زنجان تجمع کردند/ فعالیت مسافرکش های شخصی با تابلوهای قلابی گرفته شود +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..