تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغالزایی زعفران کار زنجانی برای 8 نفر/جوانان منتظر آمدن فرصت های شغلی نباشد، خودشان شتغالزایی کنند

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038686

کارآفرین زنجانی با کشت زعفران زمینه اشتغال 8 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده و نزدیک به یک و نیم کیلو گرم زعفران برداشت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صغر دوستی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، با بیان اینکه 21 سال دارم و دانشجوی کارشناسی کشاورزی هستم ، اظهار کرد: نزدیک به سه سال است که برای خود و دیگران از طریق کشت زعفران در استان زنجان اشتغال زایی کرده ام.

وی با اشاره به اینکه یک سری دوره های آموزش را در راستای کشت و پرورش زعفران در دانشگاه، اداره فنی و حرفه ای و شرکت پشتیبان سپری کرده ام، تصریح کرد: به کمک خانواده علی الخصوص پدرم توانسته روی پای خود بایستم و اشتغال زایی کنم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه در دوران دانشگاه یک سری دوره هایی مربوط به پرورش قارچ و گیاهان دارویی را سپری کرده بودم که در بین همه علاقه شدیدی به کشت زعفران پیدا کرده ام، افزود: با علاقه به کشت زعفران نزدیک به سه سال است که کار کشت زعفران را با علاقه زیادی آغاز کرده ام.

درآمد 9 میلیون تومانی زعفران کار زنجانی

دوستی با اشاره به اینکه در زمینی نزدیک به 2 هزار متر مربع کارکشت زعفران را آغاز کرده ام، خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران برای کشت زعفران نزدیک به 5 میلیون تومان سرمایه سرمایه گزاری انجام داده ام.

وی با بیان اینکه برداشت زعفران به صورت سالیانه است، اظهار کرد: در سال اول توانسته ام نزدیک به 3 میلیون تومان سال دوم 5 میلیون تومان و سال جاری نزدیک به 9 میلیون تومان از کشت زعفران  درآمد کنم.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی به برداشت های خود از زعفران اشاره کرد و گفت: در سال اول نزدیک به 400 گرم، سال دوم 800 گرم و طی سال جاری نزدیک به یک و نیم کیلوگرم زعفران توانسته ام از زمین2 هزار متری برداشت کنم.

دولت از جوانان در راستای اشتغال زایی حمایت کند

دوستی به اشتغال زایی خود و دیگران اشاره کرد و افزود: با کشت زعفران در استان زنجان توانسته ام زمینه اشتغال 8 نفر را به صورت مستقیم فراهم کنم و از اینکه توانسته دست افراد دیگری را بگیریم خیلی خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه مواد اولیه خود را برای کشت از شرکت پشتیبان استان زنجان تهیه می کنم، خاطرنشان کرد: طرح هایی در نظر دارم که در صورت تامین سرمایه در زمینه کشت گیاهان دارویی و تلفیقی اقداماتی را انجام داده ام.

کارآفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه جوانان بهتر است که به دنبال کارآفرینی باشند و منتظر فرصت شغلی نیاشند، تصریح کرد: یک تعدادی از جوانان منتظر فرصت های شغلی هستند که کار سراغ آنها بیاید در حالی که چنین نیست باید تلاش و کوشش کرد.

دوستی در پایان خاطرنشان کرد: از دولت انتظار داریم که جوانانی که به دنبال اشتغال زایی هستند از آنها حمایت کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغالزایی زعفران کار زنجانی برای 8 نفر/جوانان منتظر آمدن فرصت های شغلی نباشد، خودشان شتغالزایی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..