تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستادبحران مختص شهرداری نیست

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/26 شناسه خبر: 1038888

عضو شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه ستاد بحران فقط مختص شهرداری نیست و می بایست همه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان برای حوادث غیر مترقبه همواره آمادگی داشته باشند گفت: هرچند شهرداری با بکارگیری تمام نیروها در بحران برف حضور داشت ولی متأسفانه مشکلات قطع برق و آب باعث شد که این زحمات تحت تأثیر قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، سید رضی فلاح چای در پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر لاهیجان با اشاره به افزایش چاله های بستر آسفالت بویژه در معابری که اخیراً آسفالت شده اند گفت: از شهرداری میخواهم ضمن بررسی کارشناسی موضوع، در صورتیکه این موارد جزو تعهدات پیمانکاران می باشد الزام به رفع معایب گردد و در موارد دیگر از جمله بلوار عاقلیه با توجه به عمق این چاله ها و احتمال بروز خطر، نسبت به شن ریزی و متعاقباً رفع نقص اقدام گردد.

وی با اشاره به بحران برف اخیر افزود: بحران برف اخیر تجربه ای بود که بیش از پیش گویای لزوم توجه بیشتر به ستاد بحران را نشان داد.
وی با تأکید بر اینکه ستاد بحران می بایست در طول سال فعال بوده و مکان مشخص داشته باشد، گفت: حوادث غیر مترقبه احتمال دارد هر موقع از سال اتفاق افتد و ستاد بحران فقط مختص شهرداری نیست و می بایست همه دستگاه های اجرایی، اداره راه و شهرسازی و دیگر ادارات خدمت رسان در طول سال همواره با هماهنگی های دوره ای نسبت به تجهیز امکانات مورد نیاز برای مواقع ضروری و حوادث غیر مترقبه همواره آمادگی داشته باشند.

فلاح چای با قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری افزود: هرچند شهرداری لاهیجان با بکارگیری تمام نیروها و امکانات خود در بحران برف حضور داشت ولی متأسفانه مشکلات قطع برق و آب باعث شد که این زحمات تحت تأثیر قرار گیرد.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستادبحران مختص شهرداری نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..