تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت مدیر چند شبکه مجازی غیراخلاقی

رئیس پلیس فتا گلستان از دستگیری مدیر چند شبکه مجازی غیراخلاقی خبر داد که تصاویر و مطالب مبتذل و مستهجن را منتشر می کرد.

سروان وحید صاحبکاران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متهم با هویت 'ز.ط' همزمان در 5 کانال اصلی و مرتبط با چند هزار عضو فعال بوده و در زمینه انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترغیب افراد به اعمال منافی عفت فعالیت داشته است.

وی عنوان کرد: این متهم با هماهنگی مراجع قضایی در گرگان دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس فتا گلستان در ادامه از خانواده ها خواست نظارت مستمر و بیشتری بر عملکرد فرزندان خود در حوزه فضای مجازی داشته باشند و به تمامی کاربران شبکه های اجتماعی توصیه کرد از عضویت در این قبیل کانال ها و گروه ها خودداری نمایند.

وی افزود که شماره تلفن های 21822967 و 21822943 پلیس فتا استان گلستان آماده پاسخگوئی در حوزه سوالات و شکایت مربوط به جرائم رایانه ای است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت مدیر چند شبکه مجازی غیراخلاقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..