تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 نکته طلایی قبل از عمل‌های ل&#

سلامت نیوز-*شهاب حیدریان: شما هم مانند افراد دیگر در تمام کشورهای جهان، برای درمان عیب انکساری چشم‌هایتان دو راه در پیش دارید: عینک یا جراحی. اگر به گزینه اول علاقه‌مند هستید خواندن این مطلب را کنار بگذارید و برای تجویز عینک به چشم پزشک مراجعه کنید. در غیر این صورت ادامه مطلب را بخوانید و مطلع باشید که درمان به وسیله جراحی با سه روش «لیزیک»، «لازک» و «PRK» انجام می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه سپید، چه روش جراحی برای چه کسی خوب است؟ این پرسش را خیلی‌ها می‌پرسند و پاسخ‌های متنوعی هم می‌شنوند. پاسخ دقیق‌تر اما این است که برای انتخاب بهترین روش، ابتدا باید شرایط چشم شما توسط چشم پزشک دقیقا بررسی شده و از سطح قرنیه هم عکسبرداری شود. چرا که عواملی مانند میزان ضخامت قرنیه و نوع عیب انکساری در انتخاب روش مناسب، اثرگذار است. حداقل ضخامت قرنیه برای عمل به روش لیزیک، مقداری بالاتر از روش‌های لازک و PRK است. پس اگر فردی قرنیه نازک دارد عمل PRK به او توصیه می‌شود. همین طور به افرادی که دارای خشکی چشم شدید و خراش راجعه هستند، ما این روش را در کنار لازک توصیه می‌کنیم. البته نتیجه نهایی باید توسط چشم پزشک به بیمار اعلام شود.


10 نکته طلایی قبل از عمل‌های لیزری
حداقل سن بیمار 18 سال تمام باشد.
حداقل یک‌سال شماره چشم بیمار تغییر نکرده باشد.
بیمار انتظارات غیر واقعی از عمل جراحی نداشته باشد.
دیابت کنترل نشده نداشته باشد.
اختلالات بافت همبند نداشته باشد.
سابقه تبخال قرنیه چشمی نداشته باشد.
التهاب داخل چشمی نداشته باشد.
بیماری گلوکوم یا آب مروارید نداشته باشد.
مصرف کننده برخی داروها مثل راکوتان نباشد.
در دوران حاملگی یا شیردهی نباشد.
*فوق‌تخصص قرنیه و سگمان قدامی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 نکته طلایی قبل از عمل‌های ل&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..