تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای آئین طرح آموزشی محیط یار در دزفول

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، فرهاد قلی نژاد، رئیس حفاظت محیط زیست دزفول اظهار کرد: فاز چهارم طرح آموزشی محیط یار به منظور آموزش دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان دزفول آغاز شد.

وی با بیان اینکه آئین آغاز طرح مذکور نیز در دبستان ۱۵ خرداد روستای آبیدسره در بخش شهیون دزفول اجرا شد، افزود: طرح آموزشی محیط یار از طرح های آموزشی مهم و مؤثر است که در سه سال گذشته تاکنون در مدارس ابتدایی شهرستان دزفول در حال اجرا است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول همچنین گفت: محیط زیست بستر حیات و زندگی است و حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت همه مردم است که توجه به کودکان به عنوان آینده سازان  جامعه در این آموزشها بسیار مهم است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای آئین طرح آموزشی محیط یار در دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..