تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت حسینی به قفس توری استقلال

بازگشت حسینی به قفس توری استقلال

ورزش > لیگ برتر - سیدمهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی چهار جلسه محروم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حواشی پایان دربی باعث شد تا مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی چهار جلسه محروم شود. او از داور یک کارت قرمز دریافت کرد و یک حکم تعلیقی داشت تا تعداد محرومیت او به 4 بازی برسد. حال منصوریان چاره ای ندارد جز اینکه از سیدحسین حسینی در درون دروازه استفاده کند. دروازه بانی که در چند بازی نشان داد استقلالی ها می توانند روی او حساب کنند. حسینی عملکرد خوبی در لیگ داشته و همچنین در تمرینات آبی پوشان هم آماده نشان داده است. او در این مدت که ذخیره رحمتی شده بود، تمرینات انفرادی اش را ادامه می داد و امید اول استقلالی ها محسوب می شود.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت حسینی به قفس توری استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..