تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلاس گذشته ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد/ فعالیت ۱۶ شرکت با سهام بالای ۵۰ درصد در این صندوق

اختلاس گذشته ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد/ فعالیت ۱۶ شرکت اصلی با سهام بالای ۵۰ درصد در این صندوقبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی نیک‌دل مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان صبح امروز در نشست خبری در مصلی تهران با اشاره به فعالیت این صندوق از سال 74 اظهار داشت: مجموع واریزی دولت و معلمان کمتر از 6000 میلیارد تومان بوده است که سهم پرداختی معلمان به این صندوق 5 درصد بوده و طی طرح های دوم تا چهارم به فرهنگیان پرداخت شده است، اگرچه در برنامه پنجم این پرداختی به دلایل مختلفی انجام نگرفت ولی در برنامه ششم بر طبق تبصره 60 این کار در حال انجام است.
  
نیک‌دل ادامه داد: اگر 1.3 درصد از حقوق فرهنگیان کم می‌شود و دولت نیز معادل همین 1.3 را به صندوق واریز می‌کند و این در حالی است که دولت سقف پنج درصدی را برای واریزی به این صندوق در برنامه پنجم تصویب کرده است.
 
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه سود صندوق ذخیره ارزی در حدود دو هزار و 911 میلیارد تومان است، افزود: اعضای فرهنگیان 47 درصد از اموال خود را در این صندوق ذخیره که از این میزان 67 درصد سود سرمایه‌گذاری صندوق ، پنج درصد سهم دولت و حدود 25 درصد سهم معلمان است.
نیک‌دل تأکید کرد: هزار و 870 میلیارد تومان از دارایی صندوق در شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان در قالب سهام بورس، 998 میلیارد تومان در شرکت ساختمانی، هزار و 46 میلیارد تومان در شرکت پترو‌ فرهنگ است.
 
وی ادامه داد: تمامی اموال فرهنگیان عمدتا بر روی زمین است و به هیچ عنوان قابل اختلاس نیست و در پروژه‌های مختلفی در عسلویه، تهران و مشهد به کار گرفته شده است.

در حال تکمیل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلاس گذشته ربطی به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد/ فعالیت ۱۶ شرکت با سهام بالای ۵۰ درصد در این صندوق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..