تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از گوشی های جدید نوکیا در MWC 2017

کد خبر: ۴۸۰۱۸۸

۴۴  بازدید

HMD، کمپانی فنلاندی که توسط کارمندان سابق نوکیا اداره می شود و مسئول توسعه و ساخت گوشی های اندرویدی نوکیاست، درصدد است چندین گوشی جدید را در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی کند. کمپانی HMD از سه گوشی جدید رونمایی خواهد کرد: دو اسمارت فون اندرویدی و یک گوشی غیر هوشمند.

وب سایت تک شات: HMD، کمپانی فنلاندی که توسط کارمندان سابق نوکیا اداره می شود و مسئول توسعه و ساخت گوشی های اندرویدی نوکیاست، درصدد است چندین گوشی جدید را در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی کند. این کمپانی حضور خود در MWC 2017 را مورد تایید قرار داده و حالا اطلاعات غیررسمی از محصولاتی که نوکیا با خود به این کنگره خواهد برد خبر می دهد.

 نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 3310 جدید در MWC 2017 رونمایی خواهند شد

به گزارش Venture Beat، کمپانی HMD از سه گوشی جدید رونمایی خواهد کرد: دو اسمارت فون اندرویدی و یک گوشی غیر هوشمند. این اسمارت فون ها احتمالا نوکیا 5 و نوکیا 3 نام خواهند داشت.

نوکیا 5 احتمالا از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل ، دو گیگ رم و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی برخوردار است و قیمت در نظر گرفته شده برای آن 200 دلار است. احتمالا این همان گوشی نوکیا هارت است که ماه گذشته در بنچمارک دیده شد. نوکیا 3 نیز حدوداً 150 دلار قیمت دارد و یک اسمارت فون پایین رده است.

نوکیا 6 که مدتی پیش در چین عرضه شد نیز در MWC 2017 به نمایش در خواهد آمد.

و اما در خصوص گوشی غیرهوشمند باید گفت که این گوشی در واقع نسخه مدرن مدل معروف نوکیا 3310 است. این گوشی که نخستین بار در سال 2000 عرضه شد به تعداد بیش از 100 میلیون عدد به فروش رسید و به عنوان محصولی با دوام و قابل اعتماد شهرت دارد و عمر باتری آن نیز بسیار طولانی است. در خصوص مشخصات این گوشی هیچ اطلاعی در دست نیست اما احتمالا از برچسب قیمت 60 دلاری برخوردار خواهد بود.

HMD روز 26 فوریه رویدادی را در MWC 2017 میزبانی خواهد کرد. گفته می شود تمام محصولاتی که در این رویداد رونمایی می شوند در بازار اروپا نیز عرضه خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از گوشی های جدید نوکیا در MWC 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..