تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات داوران جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند

هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «۱۰۰» ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسامی هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «۱۰۰» ثانیه‌ای به ترتیب به این شرح است: احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم‌دوست، حبیب احمدزاده و محمدرضا خردمندان.

۱۴۱ اثر به ۲ بخش اصلی و مسیر تجربه شامل ۱۰۶ اثر در بخش اصلی و ۳۵ اثر در بخش مسیر تجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «۱۰۰» ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان یک هزار و ۱۷۹ اثر در بخش اصلی و ۵۶۵ اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «۱۰۰» ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای ۱۰۰ ثانیه‌ای ایران» شامل ۲ بخش اصلی و در مسیر تجربه در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای ۱۰۰ ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده و در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های «۱۰۰» ثانیه‌ای به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۴ تا ۶ اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات داوران جشنواره فیلم «۱۰۰» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..