تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوگواره یاس نبوی در 45 بقعه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه معارف: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: با حضور 20 مبلغ سوگواره یاس نبوی در 45 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام منصور هاشمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، امروز 26 بهمن ماه در نشست خبری گفت: در ایام فاطمیه 95 سوگواره یاس نبوی در 45 بقعه متبرکه خراسان جنوبی با حضور 20 مبلغ انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین از 28 اسفند ماه تا 14 فروردین 96 در 50 بقعه خراسان‌جنوبی با حضور 40 مبلغ طرح آرامش بهاری را اجرا می‌کنیم و در بقعه‌های متبرکه‌ای که ظرفیت لازم را داشته باشد، خیمه‌های معرفت نیز برپا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی، خراسان جنوبی اقدامات بسیار مثبتی انجام داده است و برنامه‌های مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم در کشور مثال زدنی است.

هاشمی ادامه داد: در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن در طرح تابستان 45 نفر حافظ 4 جزء قرآن شدند و در طرح یکساله 20 نفر قرآن آموز تاکنون حافظ 20 جزء قرآن شده‌اند و امیدواریم تا پایان یک سال از شروع فعالیت حافظ کل قرآن شوند.

وی افزود: همچنین در خراسان‌جنوبی طرح حفظ مجازی قرآن کریم را دایر کردیم که در این زمینه در حال حاضر 240 کاربر فعال داریم که 4 کارشناس حافظ کل قرآن کریم به این افراد آموزش‌های لازم را در زمینه حفظ قرآن می‌دهند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی یادآور شد: بعد از توصیه‌های رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کشور ما باید 10  ملیون حافظ قرآن داشته باشد، اوقاف تربیت یک میلیون حافظ قرآن را تعهد کرد که امسال آخرین سال از تعهد 5 ساله اوقاف است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوگواره یاس نبوی در 45 بقعه خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..