تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش «هفت سال دوم تربیت فرزندان از دیدگاه اسلام» در میبد برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد: همایش «هفت سال دوم تربیت فرزندان از دیدگاه اسلام»، 28 بهمن‌ماه در میبد برپا می‌شود

احسان دست‌برآورده، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(س) میبد در استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همایش هفت سال دوم تربیت فرزندان از دیدگاه اسلام برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم فوق با سخنرانی مریم ادیب، مدرس مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشکده تهران برپا خواهد شد، عنوان کرد: این برنامه پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات دبستان قرآنی نورالمهدی تشکیل می‌شود.
دست‌‌برآورده اظهار کرد: این برنامه ویژه والدین دانش‌آموزان مدارس قرآنی نور و نونهالان مراکز پیش‌دبستانی در نظر گرفته شده است تا بتوانند به تربیت اسلامی فرزندان با بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی ـ قرآنی بپردازند.
گفتنی است؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(س) یزد در شهرستان میبد قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۳۵۳۲۳۲۹۰۹۷- ۰۳۵۳۲۳۲۹۰۹۸ تماس بگیرند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش «هفت سال دوم تربیت فرزندان از دیدگاه اسلام» در میبد برپا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..