تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقف یک واحد مسکونی به نیت امور قرآنی در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام امینی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشتهارد گفت: با مشاوره های صورت گرفته توسط اداره اوقاف این شهرستان یک واحد مسکونی به متراژ ۸۰ متر مربع  در سالگرد سی و هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی وقف شد.

این مسئول افزود: این واقف گرانقدر در اقدامی خداپسندانه  این موقوفه را با نیت خیرات و مبرات با اولویت قرآن ، حوزه علمیه ، فقرا و آستان مقدس امامزادگان شهرستان اشتهارد و ... وقف کرد.

وی بیان کرد: واقف نیک اندیش این واحد مسکونی خانم بتول سلیمانی است.

امینی یادآور شد:یکی از خصوصیات انسان مؤمن تخصیص دادن قسمتی از مالش برای نیازمندان است و یکی از بهترین نوع تخصیص مال، وقف است که انسان مؤمن قسمتی از مالش را در جهت رفع مشکل اجتماع و نیازمندان وقف می‌کند.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد:مهمترین رسالت ما جلب اعتماد مردم و واقفین و احیاء سنت حسنه وقف است تا اعتماد مردم به این نهاد همچنان جلب و نیت ها برآورده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقف یک واحد مسکونی به نیت امور قرآنی در اشتهارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..